2013年1月22日 星期二

艾莉西亞凱斯歌詞 - FALLIN


I keep on fallin' In and love with you
我在愛與不愛之間排回

Sometimes I love ya
有時候我愛著你
Sometimes u make me blue
有時你讓我好憂鬱
Sometimes I feel good
有時我真的感到開心

At times I feel used
但偶爾也感到被利用了
Lovin you darlin'
愛上你了 親愛的
Makes me so confused
真的令我好困惑

I keep on
Fallin'
In and out of love with you
我一直和你在情往中來來去去
I never loved someone
The way that I love you
我不曾愛過一個人 像愛你這樣


Oh, oh , I never felt this way
我從不曾有這樣的感受
How do you give me so much pleasure
你怎麼帶給我這麼多樂趣
And cause me so much pain
還有那麼多痛苦
Just when I think
當我想起時
I've taken more than would a fool
我根本就是一個傻瓜
I start fallin' back in love with you
開始回到過去 墜入了你的情網

I keep on
Fallin'
In and out of love with you
我一直和你在情往中來來去去
I never loved someone
我從沒愛過一個人
The way that I love you
像愛妳這樣

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。